Plaats hier je ideeën...

Ideeen persoonlijke touch tijdens High Tea / Lunch
Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Plaats hier je ideeën...

Bericht door Chantal » 04 jun 2012, 22:49

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.... Dit kun je doen door hieronder op "nieuw antwoord' te klikken

Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Bericht door Chantal » 04 jun 2012, 23:05

Is het misschien leuk Joyce thuis te overvallen, iedereen neemt iets lekkers mee voor tijdens de lunch. Tijdens de lunch kunnen we iets gezelligs doen, bv. een quiz of iets anders leuks

Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Bericht door Chantal » 05 jun 2012, 13:19

Super leuk idee van Majo (moeder van Joyce): Ik heb gezien dat er ook een lunch boot is in Breda, zien we meteen ook iets van de stad.

Ik vind het een erg leuk idee! :)

Sélena
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2012, 20:32

Bericht door Sélena » 05 jun 2012, 20:36

hoi,
ik moet even kijken hoe dit werkt hoor...
joyce overvallen is zowieso leuk en diet boot lijkt mij ook erg leuk...

Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Bericht door Chantal » 06 jun 2012, 12:42

Er zijn ook van die ronde boten die door de gracht varen, misschien is het daar ook mogelijk op te lunchen...

Karen
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 13:26

Bericht door Karen » 07 jun 2012, 13:33

hoi allen,

lunchboot lijkt me een leuk idee, maar ik vind persoonlijk minstens 24,50 voor een lunch wel een boel geld, als je dan die middag ook nog een activiteit gaat doen. haar thuis overvallen en rustig in de tuin beginnen met een gezellig persoonlijk stuk heeft mijn voorkeur.
MOgelijkheden: een american lunch (dus een ieder neemt wat mee)
iedereen neemt een klein cadeautje mee wat iets zegt over wat je met joyce hebt, alle cadeaus gaan van te voren op een hoop en jouce mag raden, aangezien joyce wel van de baksels is, een a4 maken met daarop een feestelijk bakproduct en een persoonlijke wens voor jouce zodat we dit in een mooie map kunnen bundelen en ze een perosonlijk bakboek heeft/krijgt.

Karen
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 13:26

Bericht door Karen » 07 jun 2012, 13:35

ook een optie is de dag in ene thema doen. aangezien joyce best van verkleden houd en ze al naar sensation white is geweest etc etc is het misschien leuk om haar in stijl te overvallen. Jouce moet dan door middel van een quix onder het genot van die lunch de attributen verzamelen zodat zij ook in thema is. thmea kan van alles zijn, maar betty boop komt het eerste in mij op. :D

Maaike
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2012, 23:05

Lachworkshop?

Bericht door Maaike » 13 jun 2012, 17:51

Ha Dames!

Leuke ideeën allemaal! Ik was ook nog even gaan rondkijken en kwam een 'lachworkshop' tegen. Leek me erg leuk voor Joyce, aangezien ze natuurlijk erg van lachen houdt en het ook enorm ontspannend is, wat ze volgens mij ook altijd goed kan gebruiken! Ik ben zo brutaal geweest om even naar informatie te vragen en dit is de laatste mail die ik kreeg (ik geloof dat de workshop wel heel erg in trek is, dus als we dit leuk vinden moeten we snel reageren)

Hallo Maaike!

Van Saskia kreeg ik je aanvraag doorgemaild. Wat leuk dat je een lachworkshop overweegt! Het doet me dan ook plezier je te kunnen melden dat ik nog mogelijkheden heb in mijn agenda op 21 juli. De workshop duurt doorgaans een uur tot 1,5 uur. Deze tijdsduur is in overleg uiteraard aan te passen. Bij 15 personen is de prijs € 20,- p.p. inclusief reiskosten en BTW. Wat de lokatie betreft, die mag je helemaal zelf bepalen. Het is ook verrukkelijk om buiten te lachen bij mooi weer!

Een lachworkshop kent de volgende elementen korte introductie; een warming-up, diverse vrolijke lachoefeningen en ontspanningsoefening als afsluiting.
Voor meer informatie over de lachworkshops en mijzelf nodig ik je uit te kijken op lachclubheusden.nl. Daar staat alle informatie over het lachen zelf en de inhoud van de workshops. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!


Met stralende lach,
Els Ophorst
Laughter Yoga Leader

Davina
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jun 2012, 19:18

Bericht door Davina » 13 jun 2012, 19:24

Hallo dames,

Het heeft even geduurd voordat ik me er ook mee bezig kon houden, ben afgelopen weekend terug gekomen van mijn eigen huwelijksreis vandaar.
Maar leuke ideeen lees ik al. Leuk idee om idd bij Joyce thuis een lunch of high tea te doen. En zo heel moeilijk in elkaar zetten is dat niet, vooral niet als iedereen iets mee neemt zoals al geopperd wordt.
Een site waar veel leuke activiteiten op staan is beleefbreda.nl.
Vooral de dingen die onder dans en muziek staan denk ik dat erg leuk zijn om te doen. (Ik heb Joyce flink zien dansen en meezingen) dus misschien een idee om daar naar te kijken.

groetjes DavinA

Majo
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2012, 16:28

Bericht door Majo » 23 jun 2012, 21:00

Hallo meiden davina heeft wel gelijk er gebeurt weinig ik denk dat we toch iets moeten gaan besluiten!!! Over 4 weken is het al zover!!! En er is nog geen programma!!!kom op met jullie ideeën!!! Groetjes Majo

Plaats reactie