Ideeën dagactiviteit

Post hier een goed idee omtrent de invulling van een dagactiviteit ( /- 3 / 3,5 uur)
Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Ideeën dagactiviteit

Bericht door Chantal » 04 jun 2012, 22:50

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.... Dit kun je doen door hieronder op "nieuw antwoord' te klikken

Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Bericht door Chantal » 04 jun 2012, 23:04

Ik had bedacht iets creatiefs te doen met Joyce, iets als:

- Workshop sieraden maken
- Workshop servies beschilderen

Sélena
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2012, 20:32

Bericht door Sélena » 05 jun 2012, 20:40

omdat Majo zei dat Joyce van rollen in de modder houd,is het dan geen idee om s middags te survivallen na de lunch? dit is echt super cool,alleen moeten we dan ergens douchen voordat we gaan dineren...

Majo
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2012, 16:28

Bericht door Majo » 06 jun 2012, 11:27

Hallo allemaal het idee van Selena is ook erg leuk alleen denk ik dat het iets te zwaar zal worden voor Joyce!!!

Chantal
Site Admin
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:34

Bericht door Chantal » 06 jun 2012, 21:55

Majo schreef:Hallo allemaal het idee van Selena is ook erg leuk alleen denk ik dat het iets te zwaar zal worden voor Joyce!!!
Daar ben ik ook bang voor! Wat we wel kunnen doen is het volgende:

Stel dat we het dagprogramma in Breda zullen doen dan kunnen we op de terugweg naar Etten-Leur bij het Liesbos stoppen en daar haar een soort van parcours laten doen.

Het lastige daarin is echter dat wanneer het een periode mooi weer is geweest het in het bos ook erg droog zal gaan zijn en dat we het "modder verhaal" dan wel kunnen vergeten ;)

Karen
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 13:26

Bericht door Karen » 07 jun 2012, 13:38

in breda kun je een speelfilm of videoclip of lipdubb opnemen, (via www.onemotion.nl)
in breda kun je elkaars hood boetseren (via www.uitstapjebreda.nl)
sieraden maken of servies beschilderen is ook heel leuk.
wat wellicht ook nog leuk is om te doen, met zijn allen een schilderij maken met een onderwerp wat joyce wil. om dit ergens in huis (of in de tuin) op te hangen. Geen idee of dit in etten-leur mogelijk is maar dat zal vast wel

Karen
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2012, 13:26

Bericht door Karen » 07 jun 2012, 13:39

oh ja, en dat modderbad moet natuurlijk wle geregeld gaan worden.
desnoods beginnen we de dag ermee....en doen we het in de tuin in een speciekuip :D ( of we tikken via marktplaats een oude badkuip op de kop, plaatsen die in de tuin en gooien die vol met modder....en dan is het overvallen, bikini aan en meekomen maar :D)

Majo
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2012, 16:28

Bericht door Majo » 07 jun 2012, 19:18

Hou allemaal toch kun je op de site beleef Breda leuke uitjes vinden ik vind de boot met picknick wel erg leuk of de high Thea lijkt me ook leuk!!! Groetjes majo

Davina
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jun 2012, 19:18

Bericht door Davina » 13 jun 2012, 19:31

Hallo,

Had het net ook al bij de reactie van de lunch gezet.
Op beleefbreda.nl staan leuke activeiten met dans en muziek. Zoals je eigen cd maken. Is echt lachen, gieren brullen om dat te doen...... Maar ook verschillende dansworkhops staan erop. Maar ook andere soort activiteiten zijn erg leuk die daar op staan.

Is het sowieso een idee om van te voren al een maximaal bedrag af te spreken wat een ieder uit kan/wil uitgeven? Dan kunnen we ook zoeken in activiteiten waar we binnen het budget blijven. Gezien het feit dat we niet bij elkaar in de portomonee kunnen kijken.

Groetjes Davina

Majo
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2012, 16:28

Bericht door Majo » 14 jun 2012, 12:41

Dat is inderdaad een goed idee om een bedrag af te spreken!!! Dan kunnen we altijd nog kijken of we met het geld uitkomen !!! En beleef Breda staan zeker leuke dingen op !!!! Salsa dansen lijkt mij voor Joyce ook erg leuk en de cd lijkt me ook super!!! Maar er zijn nog tal van andere leuke dingen te doen!!! puzzelen dan maar!!!😄groetjes Majo

Plaats reactie